Ajankohtaista

Hevosalan Spoga-messut Kölnissä oli upea kokemus! Nähtävillä oli ensi syksyn mallistot esim. Pikeurilta ja Horsewarelta.

Mukaan tarttui myös uusi merkki, eli pian Kaviokumppanin valikoimaan liittyy upea ARIAT! Perustuotevalikoimaan tulossa ratsastushousuja, jodhpureita, vaelluskenkiä, ”citykenkiä”, ratsastussaappaita, cahpseja ja saappaanvarsia. Syksylle tilattu myös Ariatin upeasta vaatekokoelmasta takkeja, teknisiä vaatteita kaikkeen harrastamiseen, huppareita yms.

Ariat on USA:lainen merkki, jolla on valikoimassa myös mm. metsästyskenkiä. Ariat on erittäin arvostettu jalkinevalmistaja myös kiipeilyyn, retkeilyyn, ja western-ammattilaisten suosima bootsivalmistaja.  Lisäksi Ariat on tunnettu USA:ssa erittäin laadukkaista farkuista, joita sekä harrastajat, että ammattilaiset käyttävät niin farmeilla kuin kaupungeissa.

Toisen uutena merkkinä Mountain Horse, jonka valikoimassa ehkä parhaat markkinoilla olevat talviratsastushousut, sekä kattava valikoima suitsia.

Nyt Kaviokumppanin tuotemerkkeinä jo laaja valikoima alan huippuvalmistajia!

Horseware, Pikeur, Escadron, Ariat, Derriere, Woof Wear, Kieffer, Sprenger, Pavo, Mountain Horse, Casco, Jin Stirrup, Roeckl, Fleck, Shockemöhle, USG, Borstiq, HKM, Wendals, Eclipse ym!